Det blev säsongspremiär!

Den tänkta promenaden blev ingen promenad, utan en del andra roliga saker istället :o) Cyklade bort till mina föräldrar och mötte upp mamma för en tänkt promenad ihop. Fick reda på att om man tippade andel på europatipset på en spelbutik i stan så fick man en biljett till HBK-GAIS på söndag. Eftersom jag ändå skulle gå, och tipset kostade 77 kr, så tog vi bilen dit. Och fick tag i en biljett till mig och en till Maria. Lucky us! Sittplats dessutom, men är det dåliga platser så står vi istället. Blir ju ändå halva priset typ :)



Sedan körde vi vidare ner mot Östra stranden för en promenad där. Men ååååh dom hade ju öppnat glasskioskerna, solen sken och minigolfen hade öppnat! Det kan man väl bara inte förbise?! ;o)

Så det blev dubbel premiär! Glass och minigolf, första för det här året. Var visst första dagen som minigolfen hade öppet, och där var inte en människa. Så gick fort spela igenom de 18 hålen :o) Självklart vann jag, vad annars! Fick faktiskt hela SEX spik! Yeeeey! Men hände nåt *hrmm* på ett par andra banor så fick ändå bara 40 slag. Men hey - det var ju årspremiär så man får väl vara nöjd!








Nu blir det grillat innan jag och Maria tar en kvällspromenad. Den SKA bli av, inget som hindrar oss :o)



Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0