Fet- och fuldag!

Gaaah, idag har jag verkligen en såndär fet- och fuldag ni vet. Någon mer än jag som har såna dagar? Blääää! Känner mig fet och plufsig, har ägglossningsvärk och börjar bli förkyld! Ingen höjdare med andra ord... Vet att om jag bara står ut ikväll, och inte äter massa skit bara för att jag har en sån dag, så kommer det vända tills imorgon, det brukar vara så. Bara att bita ihop alltså! Ska fixa lite mat och sen slappa i soffan framför handbollen.

Blev i alla fall, som jag skrev tidigare, 31 minuters morgonpromenad och nu ikväll har det blivit en 35 min rask kvällspromenad. Skönt röra på sig lite i alla fall ;o)

Har mycket roligt att se fram emot i veckan så jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu. Det blir handboll-fotboll-handboll kommande dagarna :o) Handboll på tv idag, fotboll live imorn, handboll live på torsdag. Så det blir ingen träning imorn (förutom morgonpromenaden), men på torsdag ska jag verkligen ta mig en joggingrunda efter jobbet innan handbollen. Peppa mig gärna, jag måste verkligen komma ut nu, gah. Måste, måste, måste.

Så nu säger jag BLÄ till den här dagen, och ger den fingret! Haha. BLÄÄÄÄÄ! *biter ihop*


Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja såna dagara har jag med!! Å att dom börjar direkt på morgonen is no fun...man känner att d é no no å försöka ta på sej ett par jeans tex...MEN som du säger...d brukar ju gå över ganska fort....som tur é! =))

2010-04-28 @ 09:24:16
Postat av: Jennie

Jajag känner igen det där. Fet och fuldagar har nog alla. Det är bara bita ihop och komma igen.

Kämpa på tjejen. Ut och spring lite för mig också, jag kan ju inte... Kramar

2010-04-28 @ 19:09:09
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Sabina

Alla har väl såna dagar?!

Nä jag har såna dagar brukar jag ibland låta mig bli ännu "fulare" bara för att jag skiter i allt, eller så tar jag mig i kragen och faktiskt anstränger mig lite. Båda taktikerna funkar :P

2010-04-30 @ 08:06:55
URL: http://motionsinspiration.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0