Proteinpulver

Har fått hem proteinpulver (ja, alltså jag har beställt, ingen sponsring här hahaha) idag, wehoo! Är måttligt trött på choklad som jag kör på kasein, använder Fairings Sloow Protein. Nu har jag fått hem Vanilla Ice Cream - ska bli mycket spännande testa ikväll! :D Detta kör jag ofta som mellanmål eller kvällsmål.

Direkt efter träning kör jag Whey 80, alternerar mellan mintchoklad och banan - eller mixar. Mums!

Men ni andra som kör rent kaseinprotein, hur förvarar ni detta? Det är liksom så otroligt mycker "flygigare" än blandat protein, det liksom yr över hela köket när man öppnar/stänger påsen. Är ett lagom tunt lager över hela diskbänken på morgnarna när jag packar inför dagen. Så - någon som har något tips? Går det bättre att ha i en burk med lock?


Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0