Pannkaksfrukost

Oj vad jag hostar stundtals när jag är vaken, men det är nästan bara det som är kvar av förkylningen känns det som, och lite nästäppa också. Ingen feber känns det som :o) Men det är inte skoj hosta som en galning, massa #### hostar jag upp haha, bläk!

Nu blir det lite brunch i form av pannkakor med keso och jordgubbssylt. Jajamen - vilken lyxlirarfrukost! Man får unna sig lite när man är sjuk, men inom ramarna ;)

NU är bloggbytet nära, nära *wehooo*. Känns verligen jättekul och inspirerande! Förresten, ser ni att jag har lyxat till det på fotot nedanför med? Juicen intas i vinglas och ägg i shotglas :)

Kommentarer
Postat av: Ina

Guuu va gött med pannkakor!

=)



Skönt att det är på väg åt rätt håll med förkylningen!

2010-08-11 @ 11:57:49
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Har du? åååå! fuskis =) Barnkollektion? De måste nästan vara billigare då? Det känns som att de är det iallafall =)

Jag har lånat sambons Goretexjacka.. och det känns som att jag inte har nåt på mig,och jag håller mig alltid torr och aldrig varm i den, bara "normaltempererad" :) MEN! Dom kostar flera 1000, och det känner jag inte för att lägga :(

2010-08-11 @ 12:19:04
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Pia

Mmmmm vad gott med pannkakor! Slurpis...

2010-08-11 @ 14:02:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0