Uppladdning pågår

Har precis vaknat efter en timmes vila :o) Gud så skönt och välbehövligt! Hade lätt kunnat sova en timme till, men då blir det så tight med träningen. Så nu sitter jag och läser lite träningsbloggar, dricker en Celsius och försöker tagga till. Går rätt bra, känner hur träningssuget byggs upp ännu mer än innan :o)



Står ben på schemat idag + 30 min core. Jobbigt och häääääärligt!

Lunchade med Maria tidigare, kinabuffé. Mums! Riktigt gott, som vanligt. Så nu har jag lite att träna bort *hihi*.

Later!

Kommentarer
Postat av: Ina

Tänkte bara önska dig en trevlig fredag, innan de öppnar Alllum här. Börjar kl.8, och köpcentret öppnar inte förnst då.



Jag skall få provjobba där jag sökte jobb =D

Fick ett härligt sms igår, dan efter mötet, med orden:"Hej Carina, ville bara meddela att jag fick ett mycket positivt intryck av dig igår;-) och hoppas att du fortfarande har en positiv inställning till Passup.:-D

Skulle vilja att vi går vidare till en bredvidgång/provtid. Hur ser dina möjligheter ut för detta nästa vecka?"



Behöver jag ens skriva att jag nästintill sket ner mig av lycka eller? Hehe, ok, inte så "illa" kanske men =D



Hoppas allt är bra med dig! Var musikalen bra?



Kraaaam!



(Radera gärna:D )

2010-02-26 @ 07:51:43

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0