Morgoncardio avklarad!

Yes! Jag tog mig upp och körde morgoncardio precis som jag tänkte när jag la mig igår kväll. Dock hade jag liiiite svårt att gå upp när klockan ringde, så det blev lite kortare än tänkt. Men det gjorde inget för det var jobbigt som attans.

Märks att man inte springer så mkt nuförtiden :S Måste komma igång igen. Men hey - det är ju det jag gjorde idag. Eller i alla fall ett försök till att komma igång med att springa. En gång är ingen gång, men två - ja då är det väl nästan en vana? ;o)

21 minuter blev det, sprang det mesta men fick gå lite. Fick ont i magen och sjukt ont i ena sidan av nacken. Gick lite, men så fort jag började springa gjorde det ont i nacken. Men sprang i alla fall minst 15 av de 21 minutrarna, så jag är nöjd.

Kanske skulle se om det finns tid för massage ikväll, hade nog behövt det för min onda nacke. Ajaj.

Har precis duschat och nu ska jag traska iväg till jobbet strax. Pigg, nöjd och glad! :D

Ni får ha en trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Blev det löpning ute trots allt slask eller? Jag funderar på en runda ute ikväll. Har jag tur kanske jag får med mig sambon ut...men sannolikheten är inte så stor för det om det fortsätter snöa såhär. Men annars får väl jag ta mig ett pass på crosstrainern hemma helt enkelt =)



Bra jobbat med morgoncardion! Allt är ju bättre än inget =)

2010-01-19 @ 09:06:05
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: H

tänker gå på combaten på torsdag! Så då ses vi :)

2010-01-19 @ 15:38:53
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: marie

titta gärna in på min blogg, där jag skriver om mig och min träning ;) kramkram

2010-01-19 @ 18:52:18
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0