Utpumpade muskler :)

Ytterligare ett bra pass avklarat :o) Jag börjar komma fram till bra program nu, om någon vecka tror jag att jag har ett bra program klart att köra några månader med lite ändringar då och då.

Körde trots allt bröst + biceps + axlar idag och det gick hur bra som helst! När man väl är uppvärmd så känner man knappt träningsvärken. Om det nu är det. Jag är mest öm baksida av axeln/höger sida överst på ryggen, hmm. Tror det kan bero på att jag satt med en sån där massagekudde bakom ryggen i måndags, är inte van vid det. Tror det är det som gör att musklerna där är ömmande.

Jag testade en variant som jag fick från en mycket kunnig tjej :) När jag hade kört sista övningen på respektive muskelgrupp, kör mycket vikt och runt 6 reps x 3 set per övning, så kör jag med lätta vikter och så många reps jag orkar, så jag verkligen tröttar ut musklen. Och ja, jäklar va gött det kändes vill jag lova! Man blir heltrött i muskeln på ett annat sätt. Jag älskar det =) På både axlar och biceps körde jag 30 reps ett extra set när jag var klar, på lägre vikt. Ohoo!

Dessutom blev jag bjuden på middag av Maria efter träningen - perfekt avslutning på dagen!

Imorn väntar bodycombat, första passet sen i november tror jag. Det är ju bara så sjukt roligt! =)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh va härligt! Jag kör också bröst, biceps och axlar (på den tiden jag tränade....höhö;))

Är ledigi helgen, så imorrn är det gym som gäller. Det skulle blivit igår redan men somnade framför datorn i DATASTOLEN!!!... Idag skulle det blivit då, väskan packad och hela kittet redo, men var tvungen att åka hem emellanåt, sedan ta bilen ,tanka på, åka till tågstationen (+ köra fel) möta upp lillasysters kompis som fraktade med sig min minilaptop från Töreboda,där de går i skolan, sen hem och så sälja laptopen till en kille. Just det, handlade mat på 2 olika ställen mellan innan tankningen + efter datahämtningen. Grejat med tvätten, diskat och lagar nu mat. 20.45 hann jag slå ner röva och andas ut... slutade kl.15.00...

Men som sagt, IMORRN , DÅ jävvlar blir det gyyyyym! Tjohoooooooo!!!! =)

2010-01-15 @ 20:53:50
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0