Grymmelicious day!

Ojoj, har vart igång på språng i princip hela tiden sedan jag slutade jobbet! Stack direkt till Sats och drog av ett grymt härligt biceps- och benpass, mest biceps, tänkte köra några benövningar på lördag också. Mina vänner, jag börjar komma tillbaka så smått till där jag slutade i maj. Och det känns så gött, så gött, vill jag lova :o)

Efter det blev det en jättegod inte så god kebabsallad på en uteservering i stan, jättemysigt även om maten var sådär. Men nu vet jag det till nästa gång, alltid lär man sig något! Vädret har ju bara varit helt fantastisk, satt ute 45 minuter på lunchen och njöt i fulla drag.



The summer is heeeeeeere!


Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

ja idag var det galet bra väder. vi spenderade kvällen på zigges, testa det - supermysigt och med rätt okej tapas.

2010-06-25 @ 00:45:12
URL: http://www.traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback