Fit for fight

Yes, nu känns det som om jag är fit for fight på riktigt! Idag blev det en lunch med mamma på min granne pizzerian, mumsade i mig en god kebabsallad med vitlökssås *slurp*.

Det blev en promenad på kanske 75 minuter på seneftermiddagen med trevligt sällskap i form av Evelina, jättemysig tjej, och jag kände mig precis som vanligt, jag blev inte extra trött som jag trodde jag skulle bli. Måste ju bara betyda en sak - jag är frisk! :o) Wohoo!

Så, helt beroende på hur jag mår imorn såklart, jag funderar på om jag klarar av ett liiiiitet pass på gymmet imorn? Jag är supertaggad, vill bara dit och köra gärnet! Det ska jag dock inte göra - men kanske att jag kör ett lite lättare helkroppspass bara som en mjukstart och sen kör gärnet från måndag? Det tål att tänkas på! Men som sagt, det beror helt och hållet på hur jag mår imorn, vågar inte hoppas för mycket.

Imorn blir det dessutom jobb också, ska faktiskt bli roligt och lagom med 5 timmars arbetsdag, det blir såååå långtråkigt vara hemma hela dagarna! Klättrar i princip på väggarna och dör nästan av tristess. Hänga i soffan en hel dag är inget för mig. Okej, kanske en dag, men inte längre. Men vad göra när man inte är frisk, och jag inser nu nyttan med att vila när man är sjuk - sjukdomsförloppet känns inte alls lika långdraget utan det är helt klart värt att vila :o) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den har vi käkat förr.... Ser nog allt mors kebebtallrik rätt över ha ha:))/Sus

2010-06-04 @ 07:49:54
Postat av: Pia

Den tallriken såg riktigt god ut!

2010-06-04 @ 11:29:19
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0