Förbannat irriterad ------> förbannat nöjd

Efter måndagens rygg- och tänkta bicepspass var jag jäkligt irriterad - på mina underarmar! Åh dom är för svaga, dom orkar ju ingenting! Fattar inte varför det har blivit så nu, det var inte riktigt så mycket innan?! Nåja, jag var riktigt nöjd när jag var klar med ryggen, kände mig stark men kände också att underarmarna tog slut i sista övningen - Latsdrag med V-handtag. Men sen när jag skulle börja med biceps sa det bara stopp. Stopp, stopp, stopp. Det gick inte alls. Underarmarna var helt slut och vägrade samarbeta. Det var bara att bita ihop och packa ihop och dra sig hemåt.

Men NU, nu är jag nöjd :o) Körde ben + biceps idag och det var ju grymt mycket bättre kombination, kunde verkligen ta ut mig på alla 3 bicepsövningar eftersom underarmarna var pigga och fräscha, tack för det!

Blev ett gryyyyymt bra pass idag helt enkelt! Yeeeeey! :D

Så gick kort och gott från förbannat irriterad till förbannat nöjd. Det är en utveckling åt rätt håll minsann! :o)






Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

2010-06-16 @ 20:49:58
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Pia

Nice att det slutade bra i vart fall!

Inte kul att gå runt irriterad.



Har skickat en förfrågan på fb till dig och svar nej jag spelar itne spel, hatar själv alla dessa causes och erbjudanden man får...

2010-06-17 @ 08:53:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0