Härligt bodycombatpass!

Det blev ett härligt, svettigt och energigivande bodycombatpass tidigare ikväll, så roligt och tiden bara flög iväg! Louise är tillbaka på Sats efter mammaledighet och hon är alltid så jäkla grym! Hoppas hon kommer köra step till hösten, det saknar jag verkligen, var så otroligt roligt med henne som instruktör.

Wohoo vilket energigivande pass! Nu några timmar senare är jag faktiskt rätt trött, så det blir sängen tidigt idag med. Var så härligt vakna utsövd imorse att jag satsar på en repris :o)



Bild från google.se

Kommentarer
Postat av: H

åh, så kul att Louise är tillbaka. Hon är bäst! Jag har flyttat ut på landet nu o det blir aldrig att man stannar i stan efter jobb för att träna... även om man hade velat. Så det blir att avskriva sig på torsdag, tyvärr...

2010-06-22 @ 21:17:40
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Bodycombat är ju såå härligt!

2010-06-26 @ 23:48:37
URL: http://maliniform.wordpress.com

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0