I'm getting better... tralalalala :)

Det enda positiva med att vara hemma och sjuk är att man får sova på morgonen ;o)

Men hur kul är det när man vaknar och inser att man ska slöa här inne hela dagen, snorig och hängig? Nåja, jag mår bättre idag i alla fall, har inte alls lika mycket värk i ansiktet/bihålorna och är bara lite snorig och täppt i näsan. Så det känns ändå som att det går förhållandevis fort åt rätt håll :o)

Jag är oftast lite mer negligerande när jag är förkyld och kör på med jobb och aktiviteter ändå (inte hård träning dock) men då får man ofta dras med skiten ett bra tag. Nu har jag varit hemma 2 dagar och det har redan blivit bättre.

Summa summarum = det lönar sig att vara hemma och vila när man är sjuk, man blir av med skiten mycket fortare.



Dagens mumsiga frukost; havregrynsgröt, mjölk och jordgubbar. Yammi!

Kommentarer
Postat av: Pia

Du är nog inte den enda som är lite trotsig vad det gäller att vara hemma med sjukdom, jag är likadan.. Måste vara näst in till döende för att stanna hemma.. ;)



Den frukosten såg inte alls fel ut!

2010-06-02 @ 11:31:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det kanske vore nåt det, att vara hemma och vila istället för att flänga runt som en idiot. Men jag hinner faktiskt inte det nu. Betygen ska sättas och själv ska jag ta min examen. Imon smäller det, då lägger jag fram mitt examensarbete. Sen får jag förhoppningsvis veta om jag får jobb till hösten redan på fredag... Håller du tummarna?



Förresten håller jag också på att bli frisk. Känner mig mycket bättre idag. Woohoo!

Nu kan vi snart börja träna igen tjejen =)



2010-06-02 @ 16:12:50
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0