Kastar in handduken för idag...

Nu kastar jag in handduken för idag, är så otroligt trött. Sov 12 timmar inatt och vaknade med huvudvärk. Denna har sedan inte släppt riktigt på hela dagen utan det har gått fram och tillbaka. Riktigt störigt :/ Har dock städat lite, diskat upp det jag hade i diskhon, varit och handlat, lagat mat enl nedan och slutligen spelat en runda minigolf med grabbarna. Där innan hann jag med en kort fika och lite spel med kusinbarn och moster med man som var hos mina föräldrar. Så det har varit en bra dag trots huvudvärken malande.

Imorn blir det rygg + biceps i gymmet - wohoo! Längtar! =) Min nya PWO var ju skitgrym när jag testade, hoppas på samma effekt imorgon!

Natti natti!




Kan inte påstå att det smakade gott direkt, men det gick ner ;o)

Kommentarer
Postat av: Ina

Naw! Det var gulligt skrivet! :) Håller på att ordna en överraskningsfest till min karl som fyller 30 i sommar.. lite mycket att stå i. Framförallt när jag inte har nån semester!! =/ Har planerat detta i 4,5 år (tänkte redan då när vi precis blev tillsammans att jag ville göra en sån här fest till honom om vi fortf skulle va ihop när han fyller 30:)).. men räknade med NÅN slags semester vid årsskiftet när jag bytte jobb. Suck.

Fick hjärtsnörp för hur dyrt det var att hyra bygdegård.. och inte nog med det, så skall man lägga 3000 i depositionsavgift. Jag vet, jag får tillbaka dom pengarna.. Men den summan kommer jag behöva till ALLT ANNAT INNAN(!!!) kalaset!!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

andas, andas, andas

=)



Kommer berätta snart om vad som jag och PT har pratat om =)



Läste din blogg på ajjfåånen innan jag somnade igårkväll. Mysiga bilder från Gbg! Tråkigt att det blåste så bara :(

Den där PWO:n låter spännande =)

2010-06-14 @ 11:24:10
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Millan

Kul att du tyckte om effekten av din nya PWO, men du gillade inte smaken riktigt...? Jag älskar den, men den är lite stark och sur i smaken så jag förstår att den inte riktigt faller alla i smaken. Hoppas du får en fin vecka, Kram!!

2010-06-14 @ 20:54:25
URL: http://millansandberg.blogspot.com

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0