Kvällspromenad

Aaaah vilken träningsvärk jag har i benen och rumpan idag! Det är galet men åh så skönt samtidigt. Det är värst när jag har suttit still eller stått still och ska börja röra på mig, hahaha. Vaggande ankan, ja det är jag det :o)

Men - fick med mig Maria ut på en 40 min kvällspromenad och den blev faktiskt rätt rask ändå trots träningsvärken. Så skönt komma ut i friska luften när man jobbar inne hela dagarna.

Hade planerat in ett gympass ikväll men har väldig träningsvärk i biceps också så kände att jag inte hade haft max att ge axlar och triceps - hoppas bara inte det blir mer träningsvärk tills imorgon får då ska jag köra passet oavsett. Åker till Malmö imorn eftermiddag och vill gärna ha styrkan "klar" för veckan då.

Är grymt trött idag, vilket jag faktiskt inte har varit på kvällarna senaste tiden (PWO som gör det måntro?) så därför har det inte blivit så mycket sömn som jag är van vid sista veckan... men ikväll ska jag nog kunna somna rätt tidigt hoppas jag så man är utvilad till helgen! ;o)

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0