Ljuvligt

Blev lite ändrade planer såhär på eftermiddagen. Kände att jag verkligen behövde ut, så Maria kom och hämtade mig och så körde vi ner till stranden för en lugn och skön promenad. Och det var verkligen ljuvligt! Hade pulsklockan på mig bara för att se hur pulsen betedde sig, och den var alldeles normal. Både när jag satt i bilen och när vi promenerade. Wohoo - jag är nästan helt frisk tror jag bestämt!

Måste nog bli en till promenad ikväll, om jag orkar. Vädret är ju helt fantastiskt! Hoppas verkligen det håller i sig nu ett tag, har en del utomhusaktiviteter inplanerade närmsta veckorna och detta vädret hade ju inte varit helt fel då om jag säger så ;o)

Men först ska jag ta tag i den där städningen dårå... trist men skönt när det är gjort.





Kommentarer
Postat av: **carro**

Klart du ska våga visa dig i färg! Jag var också så där tidigare, men av anledningen att ja inte ville visa svett, men klart man ska våga visa att man svettas på gymmet. Då man jobbar hårt ju! ;)



Och ang energidryckerna så vart ja bara trött av dom, apelsin var dock lika god som fanta men ingen energi:(

2010-06-02 @ 18:00:15
URL: http://www.metrobloggen.se/gymztar
Postat av: Pia

Bra att du mår bra nu! =)



Vilka fina kort!



Vart var det du bodde, Halmstad?

2010-06-02 @ 18:27:49
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Jennie

Härligt att kroppen klarade av en promenix. Ser ju döhärligt ut vid havet ju ;)



Själv har jag varit på golfbanan med P, riktigt kul...underbart väder också ju. Helt perfekt!

2010-06-02 @ 22:04:30
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0