PWO = toppen!

Testade PWO-produkten idag som jag fick igår. Har bara testat en annan häromdagen som jag hade prov på och då kände jag inget, men idag kände jag skillnad! Eller jag tror det i alla fall ;o) Jag tog den hur som helst, promenerade raskt hem från jobbet och stack till gymmet direkt när jag bytt om hemma. Och jäkla vilken bra pump jag fick när jag tränade, och gud jag såg starkare ut än nånsin! Nåja, allt är ju relativt, men jag såg starkare ut än vad JAG har gjort innan, man får jämföra med sig själv ju :o) Men man bli ju ännu mer sporrad när man ser stark ut, inte sant? Då vill man bara köra ännu hårdare.

Nu blir det en sallad på pizzerian och sedan förhoppningsvis minigolf om inte regnet vräker ner. Spel mot 3 grymmisar, whish me luck...

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0