Söndagsutflykt 2010-06-06 - bildbomb

Idag blev det en tur till Lynga igen, och den fina Dynen - ni vet den där 38 meter stora sanddynen mitt i skogen :o) Hade fixat pastasallad och kycklingvingar/-spett, var riktigt gott. När vi ätit och myst en stund gick vi tillbaka med alla saker och sedan promenerade vi ner till havet. Vädret var ju kanon och det är så himla fin natur där nere, det är verkligen kanon. Veckan kan inte avslutas på bättre sätt! Låter bilderna tala för sig själva idag med.

Lite födelsedagsfirande - lite nationaldagsfirande :o)








Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

grattis!!!!

2010-06-06 @ 23:52:25
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Anonym

JättemegaGrattis i efterskott!!!! Du verkar haft en mysig födelsedag!!:) fått nåt mer?:)

fina bilder!

Skall köra vidare nu.. Bensinpåfyllning... Och vi är några mil utanför Gbg.. Stön:)

2010-06-08 @ 07:19:27
Postat av: Anonym

Kommentaren innan skrev jag inatt, men glömde fylla i verifieringskoden.. Såg att det låg kvar i iphonen:/

2010-06-08 @ 07:21:49
Postat av: Pia

Åh vilken härlig söndag ni fick och massor med fina bilder... =)



Jag har böoggtorka jusst nu, hinner inte riktigt med allt imed huset men ja kikar in när tid finnes hos dig.



Hoppas träningen och allt går bra, här går det ingen bra tyvär imed så mkt annat att hålla koll på så mat stoppar jag i mig när tid finnes... =/

2010-06-12 @ 19:02:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0