Träningssammanfattning vecka 24

Nu när jag faktiskt kommit igång rätt bra igen efter Göteborgsvarvet så kanske det är dags med en "veckans träningssammanfattning igen" :o)

Måndag: Promenad till och från jobbet + rygg
Tisdag: Morgonpromenad 30 min
Onsdag: Ben + biceps
Torsdag: Kvällspromenad 40 min
Fredag: Bröst + axlar + triceps
Lördag: Förmiddagspromenad 90 min
Söndag: Förmiddagspromenad 75 min + kvällscykling 60 min

Sammanfattning: har rört på fläsket 8 h och 15 min den här vecka, förutom cykling till och från jobbet tisd-fred men det blir bara cirka 15 min om dagen så det räknar jag det, det hör ju till vardagen!

Riktigt nöjd med veckan, och jag har en grymt bra plan inför kommande vecka = nästa vecka kommer bli superb!

Varit ute och cyklat ikväll, vilket härligt väder. Cyklade längs med Prins Bertils stig och det är ju bara helt fantastiskt vilket fint motionsstråk vi har där, klart underskattat känner jag varje gång jag promenerar, springer eller cyklar där.

Förresten, jag är så jäkla glad, kollade på Sats hemsida innan om det händer nåt kul i veckan - och guess what? Min gamla favvoinstruktör är tillbaka från mammaledighet och kör dessutom mitt gamla favvopass bodycombat på tisdag. Kan man bli annat än just överlycklig då?! Wohoooo - ska bli så jäkla gött köra för henne igen! :o)




Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0