Tvätt, tvätt, tvätt...

Jag hade verkligen ett berg av tvätt här hemma, fattar inte varför man samlar på sig?! Eller man och man, jag i alla fall. Tycker det är skittrist att tvätta och det blir lätt att det går lite länge mellan gångerna = allt måste tvättas på en och samma gång. Nu hade jag inget val - hade använt alla handdukar, alla träningskläder, i princip alla underkläder och lakan. Så ja - det var välbehövligt!

Om en stund ska jag ner och byta maskiner och sedan ska allt bara hängas upp och torka *puh* Tur tvätten torkar sig själv så att säga! Passar på att städa lite när jag ändå har så tråkigt med tvätten, haha.

Och solen den skiner för fullt så det får nog faktiskt bli en rask promenad när jag bytt maskiner, gäller att ta tillvara på solen den tid man är ledig! Blir inget pass i gymmet idag - laddar för imorgon då det blir ben + biceps.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är ju iaf skönt när det är klart ;)

2010-06-23 @ 21:53:31
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0