Bra där, Jenny!

Åh vad underbart! Jag njöt i fulla drag. Sprang i lagom tempo, det var lite blåsigt och hade motvind bitvis men vad gör väl det. Då blir man inte lika varm :o) Cirka 8° grader ute, molnigt men ingen nederbörd. Nästan all snö är borta, i alla fall där man rör sig. Var lagom med underställströja och tunn löparjacka, och vanliga löpartights.

Jag är extra nöjd då jag sprang utan mina två största motivationshöjare;

1. Pulsklockan, som är inne för batteribyte

2. Mp3-spelaren, fattar inte vad jag tänkte med? Var väl så ivrig att komma iväg att jag bara tog på mig kläderna och gav mig iväg.

Så ja, därför tycker jag att det var extra bra gjort! Hade ingen klocka alls, så jag körde en lagom liten runda. Blev 27 minuter såg jag när jag kom hem, det var helt okej. Gäller väl att gå ut med en mjukstart :o)

Just ja, skorna kändes kanon! Det var Fitnesscoachen som hjälpte mig prova ut skorna förra fredagen, och jag är så nöjd. Rekommenderas! Löplabbet Heden. Nu har jag ju bara sprungit idag, samt gått en 30 min promenad för att vänja mig, men dom känns redan lika bra som de gamla!

Nu är jag så värd en härlig dusch och sedan lite lunch i form av pastagratäng, mums!


"Gamla" efter träning-bilder :)

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

Det är så härligt att kunna springa igen, hade ofrivilligt uppehåll flera månader pga all snö :|



Har du haft en bra helg? :)

2010-03-21 @ 17:14:45
URL: http://chiliad.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0