Härlig dag!

Åh, vi har haft en jättehärlig lördag här i Götet :o) Har shoppat en hel del faktiskt, både igår och idag. Både jag och mamma är jättenöjda!

Dagen i korthet:

*Morgonpromenad
*Frukostbuffé
*Promenad till Gymgrossisten och sedan till MM Sports
*Promenerande och lite shoppande i härliga Haga
*Åkte till Nordstan och gick runt där omkring
*Shopping, shopping, shopping
*Tacobuffé inne på Nordstan
*Spårvagn hem till hotellet
*Slappe framför melodifestivalen

Är grymt trötta i våra kroppar! Haha, det är värsta träningspasset att shoppa en hel dag. Både för benen men också för de stackars armarna som fått bära allt ;o)

Återigen lite bilder från dagen.


Ready!


Tacobuffén, mums!


Shoppingfynden :o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken härlig helg du ser ut att ha haft! Och vilken smarrig mat, blir också sugen på att åka i väg. Hittade du nåt bra weekend erbjudande?

Kram på dig.

2010-03-14 @ 10:14:44
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Jennie

Haha det verkar visst som om alla har ätit taco i helgen ;P Men det är ju bara såååå gott ju!



Vad roligt med massa shopping...ser att du också har köpt en smartshake nu. Jag fick hem min i början av veckan och jag är helt kär i den =) Så himla bra och söt ;P

2010-03-14 @ 14:04:34
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Bella Eklund

Åt ni på Lydias? Ligger på övervåningen.. Mitt favoställe iaf :)

2010-03-17 @ 21:46:23
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0