Träningssammanfattning vecka 10

Ja, den här veckan är verkligen lätt att sammanfatta ;o) En riktigt dålig träningsvecka, men jag har haft mer fokus på andra saker och fått mig extra vila. Så jag försöker känna mig nöjd ändå *klapp på axeln*. Har ändå fått ut massor av veckan!

Måndag: 45 min kvällspromenad
Tisdag: axlar och biceps + spinning 45
Onsdag: vila
Torsdag: triceps + spinning 45
Fredag: vila
Lördag: 20 min morgonpromenad
Söndag: vila

Som sagt, enkel att sammanfatta ;o) Jag har lite huvudbry för mitt skulderblad/min rygg som inte verkar ge sig helt. Är bättre nu efter lite vila i veckan, men är ändå inte helt borta. Vad ska man göra? Träna på ändå och hoppas det försvinner? Ringa sjukgymnasten jag fick tips om av läkaren och se vad hon har att säga? Suck. Jag ska i alla fall testa att köra på med styrkan veckan som kommer och se om det blir värre. Känner inget när jag tränar eller så, mest när jag gör vissa rörelser eller när jag nyser.

Jaja. Nästa vecka ska i alla fall bli en grym träningsvecka, det ska jag se till! Dock förkylning på G känns det som, men jag gör vad jag kan för att mota bort den, verkar fungera *peppar, peppar*

NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Jenny!

Absolut, kolla upp din rygg/ skulderblad innan du tränar. Det kommer du tjäna på i längden. Hoppas du fixar det så du kan ta ut dig ordentligt sen på träningen.

Kram

2010-03-15 @ 08:03:09
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Jennie

Försök att träna på men avbryt om du får ont. Vissa övningar passar ju säkert bättre än andra! Var försiktig bara...



Jadå, jag har haft folk att prata med och det har hjälp. Nu känns allt helt bra igen när jag även har pratat ut med personen som kanske bidragit en del till mina gråtattacker. Så nu mår jag bra igen...väldigt bra faktiskt!

Tack för det stöttande kommentaren, Den gillades =)



Ha en bra dag tjejen! Kram

2010-03-16 @ 12:38:43
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0