Underbart!

Göteborg visade sig från sin bästa sida idag när vi anlände. Från snöblandat regn hemma till en klarblå himmel med strålande sol här :o) Fantastiskt! Tog spårvagnen till hotellet, checkade in, kollade in rummet och utsikten och begav oss mot Löplabbet. Tjejen var trevlig och duktig, hittade ett par bra skor direkt, första paret jag provade. Provade 3 st men det första var helt klart bäst. Hon kollade fötterna och jag sprang på bandet i provskor medans det filmades. Gudars, det är tur man inte ser sig själv bakifrån när man springer! Det var ingen vacker syn *skratt*. Pronerade väldigt på högerfoten, medan vänster var rätt bra. Och med de skorna jag sedan köpte blev det jättebra, enligt henne i alla fall :o)

Så nu är jag 1 par löparskor rikare och lite pengar fattigare.

Gick i lite andra affärer längs Avenyn ner till Koppamärra och vände. Inhandlades lite armband och en ring :o) Åt fantastiskt god mat på Bryggeriet.

En underbar dag helt enkelt! Slänger upp lite blandade bilder från dagen här nedan :o)

Ser grymt mycket fram emot frukostbuffén imorgon! Mums! Håll tummarna för strålande sol imorn också tack!


Ett soligt Korsvägen, sett från vårt hotellrum på 13:e våningen :)


Från ett fönster i motsatt ände av korridoren på hotellet.


Inte nyttigt någonstans... jo, salladen! :D Men ack så GOTT!


Mina nya bebisar! :D Snygga va!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0