Vad trodde jag, egentligen?

Naiv som jag är, trodde jag att jag skulle ut och springa en runda på Galgberget efter jobbet. Påklädd och redo går jag ut och börjar med att klafsa rakt ner i en vattenpöl, följt av omväxlande vattenpölar, leråkrar, snö och halvsmält is. Suck. Det gick bara inte att springa, så jag fick vända ganska omgående. Gaaaaah! Men det kunde jag väl räknat ut, att det inte hade hunnit med resten av stan där snön och allt smält. Jag som var så glad att få springa i skogen typ.

Jaja, får vänta några veckor till helt enkelt. Med att springa på Galgberget vill säga, för det kommer bli ett eller två pass i veckan - men på asfalt får det då bli. Mina nya skor verkar bra än så länge :o)

Men nu i efterhand förstår jag ju att jag var rätt naiv som trodde det var bra mark där uppe. Hur tänkte jag där?

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0