Yeeees! :)

Blev ingen morgonpromenad idag, hade svårt att somna igår av någon anledning, och sedan har jag sovit dåligt i natt. Detta resulterade i att jag vaknade med rejäl huvudvärk, så det var bara att sätta fram klockan en timme och somna om. Blev lite bättre när jag vaknade andra gången, och blev helt bra när jag kommit igång och ätit frukost och så.

Fick till ett grymt bra pass på gymmet idag! Körde bröst + biceps + mage. Den där magen alltså, den har jag jäkla svårt att få med, jag glömmer den och så missar jag den vecka efter vecka. Inte riktigt, men nästan. Idag körde jag slut på den i vart fall.

Fattar inte vad som har hänt, men jäkla vad jag kan höja på biceps helt plötsligt? Har höjt vanliga bicepscurls med stång 25 % på ett par veckor. Galet :o)

Idag blir det sängen tidigt, men så trött som jag är i både kroppen och knoppen så borde det inte vara några problem att somna i alla fall.

Natti!


Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0