Bästa stunden på dagen?

Mötte en kompis idag när jag var ute på morgonpromenaden, vi möts titt som tätt där på morgonkvisten, och hon sa något bra som jag nog faktiskt tycker stämmer för tillfället! Hon sa "Detta är den bästa stunden på dagen" och ja, jag kan inte annat än att hålla med. Det är så härlig luft ute, inte så mycket folk, man piggnar till och får både motion och en rejäl dos luft innan det är dags att sitta inne hela dagen.

Det är helt fantastiskt! De fina omgivningarna vi har centralt i Halmstad gör inte saken sämre direkt ;o)



Nu är jag redo att möta dagen! :o) Ikväll blir det eget Vårrus utmed havet - wohooo!

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

och där står jag i fönstret och vinkar. haha.

2010-05-04 @ 20:37:37
URL: http://www.traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0