Dagens motionstips :)

Ikväll smäller det, det  är premiär på dansbanan i Karsefors! ;o) Ni hör ju hur det låter - värsta eventet ju hihi. Men helt ärligt, det är så fruktansvärt kul att dansa bugg! Jag älskar det! Visst är inte musiken världens bästa alla gånger, men bara det är bra takt och man kan dansa till det så tycker jag det är helt okej. Och ja, det är verkligen motion. Man blir svettig och andfådd, i alla fall när man är iväg på sådana här danskvällar där man oftast inte kör så mycket paus. Är man ute på dansställe en fredag- eller lördagkväll blir man kanske inte lika svettig haha, då tar man det kanske lite lugnare och tar mer pauser :o)

Så - det var dagens motionstips! Tror jag ska ha pulsklockan på mig bara för att se var jag landar på - och jämföra med promenad t ex. Får bli ett minitest!

Här har ni en av mina favoritlåtar att dansa till. Är säkert hur töntig som helst - men jag äääääääääälskar det! ÅH! Härlig röst och helt perfekt att dansa till, särskilt när man dansar med någon som vet vad han gör :)

















Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

tja, maila mig så försöker vi komma ut på morgonprommis imo bitti! :)

2010-05-06 @ 10:34:20
URL: http://traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0