Träningsvärk till tusen!

Jag vaggar fram lite sådär lagom utstuderat idag, och det känns så gött! Känns att man ändå har kämpat och gjort sitt bästa, och att kroppen hanterade det bra även om den inte har återhämtat sig helt ännu.

Har känt mig lite svullen sen loppet, märkte det mest under ögonen igår, såg ut som om jag gråtit ögonen ur mig hela helgen. Idag satt jeansen stramt på låren och fötterna är lite svullna. Just benen kan svullna på mig om jag har kört hårt i gymmet och har träningsvärk, men varför jag är svullen runt ögonen förstår jag inte riktigt. Nåja, det är bättre idag, så det är säkert helt borta tills imorn :o)

Nu ska jag slappa lite med nya Body innan det är dags att sova. Lite inspiration inför nästa veckas "omstart" i gymmet, jag längtar verkligen dit nu. Då blir det hårdkörning igen. Go Hard or Go Home!


Ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén.


Kommentarer
Postat av: Pia

Det kommer bli en omstart här med med gymmet nästa vecka, denna veckan får bli som den blir för det känns i bena etfer varvet som du säger... ;)

2010-05-24 @ 22:25:26
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Kristin

jag var också svullen i ögonen när jag vaknade i morse. jag har allergi mot pollen och gräs, därför antar jag att det är det. du kanske också känner av det?

2010-05-24 @ 22:49:23
URL: http://kristinsjogren.blogg.se/
Postat av: Ina

Haha! Förstår om du inte hittar receptet eftersom jag nämnt pajen en halv miljard gånger i bloggen :) sitter med iphonen o ska snart jobba igen, men jag skriver ner receptet till dig ikväll!:)

kan den i huvet men hinner tyvärr inte skriva ner den nu:(

ikväll! Jag ser fram emot att smaka på dina kokostoppar i framtiden ;)



skriver även mer till dig sen om annat:)

kraam

2010-05-25 @ 12:14:08
URL: http://Www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !

Men då vet man att man tränat :)

2010-05-25 @ 14:30:42
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0