Hemlig släktaktivitet

Good morning ladies and gentlemen!

Yes, idag är det släktaktivitetsdag :o) Det har blivit en tradition, att vi gör en släktaktivitet ungefär en gång i halvåret, och själva aktiviteten är superhemlig. Idag är det jag som håller i den, så jag har alla fakta, mohaaahaaaa! Vill inte skriva ut det här än vad det är, av någon anledning tror jag att i alla fall några av mina nyfikna släktingar är här inne och läser ;o)

Tidigare har vi spelat fotbollsgolf, spelat brännboll, hyrt varmattenbassängen på Klitterbadet i Falkenberg samt varit ute och fiskat och grillat vid Backa bortanför Ullared. Idag blir vi 18 stycken, i åldrarna 7-65 år. Åh, ska bli så kul!

Bilder och info kommer ikväll :o)


Önskar alla en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Ina

Vad spännande=)

2010-05-29 @ 12:04:30
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Pia

Låter som ni kommer få en jätte trevlig lördag!



Blir ju så nyfiken, vill veta vad ni hittat på! =)

2010-05-29 @ 20:20:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det va ju skitkul eller som asse uttryckte det; apkul:))/kram Sus

2010-05-29 @ 20:56:31

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0