Let's pump it!

Ah, har haft sån jäkla mensvärk inatt och idag att jag trodde jag skulle dö. Speciellt i natt. Det brukar gå över med tabletter men icke sa nicke, inte den här gången. Lagom kul vakna varannan timme av smärta. Men nu har det slutligen gått över, så bättre sent än aldrig får man väl säga :o)

Lagom till att jag ska iväg och köra pump! Har längtat i en vecka! Så sjukt roligt för tillfället. Men ja, jag längtar till slutet på maj då jag ska på't igen. Styrka i gymmet alltså. Jäkla vad jag ska köra hård styrketräning då, är sååååå sugen! Kommer bli greit det där. Planerar för fullt :P

Nä, nu blir det som sagt cykeln bort till gymmet, sen blir det tidigt sänggående ikväll, imorn ska jag upp kl 05. Yeah känns gött veta att man äntligen får gå upp ultratidigt... eller inte. Jaja, ska iväg till Uddevalla på utbildning med facket så lite får man väl offra dårå :o)

Let's pump it!

Kommentarer
Postat av: Ina

Å fyy vad jobbigt!! Stackare :( Hoppas den lämnar dig ifred inatt!



kraaaam

2010-05-10 @ 22:06:58
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Madelene

Uddevalla é ganska nära mej, jag bor i Fjällbacka! Hoppas ni får bra utbildning! =)

2010-05-11 @ 10:01:20

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0