Mmmmannagrynsgröt!

Mums säger jag bara! Så underbart gott med mannagrynsgröt, det var Jennie som fick mig att bli sugen på det igen, har knappt ätit det sedan jag gick på fritids :o) Hur gott som helst, tog lite jordgubbssylt till också, helt perfekt helgfrukost som känns lite extra lyxig jämfört med den vanliga havregrynsgröten.

Jag tycker dessutom att jag var väl förtjänt den goda gröten efter en drygt 90 min lång promenad såhär på söndagsförmiddagen. Inte jättevarmt ute men alldeles lagom för en härlig promenad!

Efter en dusch blir det en tur neråt Båstad-trakten, mys! Tänkte kolla lite outletbutiker bland annat.





Kommentarer
Postat av: Sabina

Mannagrynsgröt är underbart! Men det ska vara med kanel och socker enligt mig :)

2010-05-16 @ 13:30:22
URL: http://motionsinspiration.blogg.se/
Postat av: Jennie

Härligt att du äntligen har fått din gröt!

Jag kommer att hålla mig till havregrynsgröt i veckorna men köra mannagrynsgröt på helgen. Dels för att det är lite lyxigare och dels för att det tar lite längre tid att göra ;P

2010-05-16 @ 14:52:00
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0