Nu - så redo jag kan bli!

Allt är klart, förutom vilket linne jag ska springa i. Det bestämmer jag imorgon bitti :o) Har lagt fram allt som ska packas i ryggsäcken utöver kläderna; skavsårsplåster och tejp, huvudvärkstabletter, pulsklocka, mp3, våtservetter, bananer, nötter, vattenflaska, papptallrik, plastbestick (ska äta sallad till lunch som jag gjorde tidigare), nötcreme, solskyddsfaktor. Kan jag ha glömt något? I kylen står min sallad, skorna står i hallen och kläderna tar jag fram imorgon. Nervositeten och pirret i magen har redan infunnit sig.


Det ska bli såååååå kul!

Har varit i valet och kvalet om jag ska åka ett tidigt tåg eller lite senare, nu har jag bestämt mig för det lite senare. Kommer fram till Centralstationen knappt 3 timmar innan min starttid, och det tar 20 min med spårvagnen till nummerlappsutdelningen/starten. Det kan väl ändå inte vara så mycket försenat och strul? Åh jag hoppas verkligen inte det, är nervös nu. Men vill samtidigt inte åka så jättetidigt, då får jag vara där 4-5 timmar innan och gå runt, då blir jag ju trött i benen + att jag måste gå upp jättetidigt :o) Nej, det här blir nog bra när det är färdigt. Tror inte jag kommer slå tiden från förra året dessvärre, är ännu sämre tränad i år än förra. Men what the heck - det blir grymt ändå!

Wish me luck! ;o)

Edit: Startbeviset kanske kan vara bra att ha med sig, huh? :o) Nu är det framme det också, jag är helt redo.

Kommentarer
Postat av: Roger

Lycka till imorron gumman, det kommer gå superbra :) Du är grymm.

2010-05-21 @ 23:00:31
Postat av: Pia

Lycka till! Kommer gå toppen bra för dig!



Jag har inte heller kunnat träna som jag viljat imed mitt knä har krånglat, mitt mål är att ta mig runt! =)



Hoppas på ett underbart lopp för din del och vem vet, vi kanske syns i vimlet!

2010-05-22 @ 07:22:51
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

sjukt bra blogg! :D

2010-05-22 @ 11:22:14
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Ina

Du är så sööööööt! Jag kommer nog slänga iväg ett mail till dig sen ja :)

Hur skulle jag klara mig utan dig?:D



ÅÅÅÅH!! Önskar dig maaassa lycka till idag! När börjar varvet? Minns -nu när du sa det- att jag sett folk springa varvet på nåt sätt så de hamnar på hisingen och springer över bron in mot Nordstan-hållet till.

Tänkte sms:a dig när jag vaknade "imorses" (kl.11.30:) ), men det gick ju inte så bra utan mobilnr :D



Jag känner mig faktist sugen på att sätta mig vid nån gräsplätt och skumma igenom de 44.000 personerna som springer för att hitta dig :D... är dock lite smått "ofrisk" än idag, men mycket bättre än igårkväll för DÅ var det inte kul, ..iallafall. skall se om jag vågar mig ut. Vill inte va sjuk.

Härligt att du repade dig från förkylningen! =)



KRAAAM

2010-05-22 @ 13:09:28
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Letar febrilt efter om du har skrivit ut ditt startnummer. Tänkte söka på det på göteborgsvarvets hemsida och kolla när du startar eftersom jag inte hittar nån starttid heller!! =)

Skall fortsätta mitt sökande ;)

2010-05-22 @ 13:31:03
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Pia

Hur gick det för dig i värmen! Tokvarmt var det men jag tog mig runt i vart fall! =)



Hoppas att du mår bra nu efter loppet!

Kram

2010-05-22 @ 21:03:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Ina

...Jenny? =/

2010-05-23 @ 09:03:12
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0