Välbehövlig massage

Fick tid till min grymma massör tidigare ikväll, så otroligt välbehövligt! Nu är jag mycket mjukare i nacken, och jag var riktigt sned i axlarna, högra axeln var bra mycket högre upp än den vänstra. Är ju vänster sida jag har haft mest ont på, men det är ofta så att kroppen kompenserar för den sidan man har problem med egentligen, så att man får ont i motsatt sida. Kroppen är bra lustigt ibland.

Som sagt, nu är jag mjuk och go i nack- och axelpartiet och har inte ont alls för tillfället :o) Skönt! Nästa gång ska jag gå och få massage direkt när jag börjar känna mig stel och börjar få ont i nacken och inte vänta på "bättre tider".





Kommentarer
Postat av: Sabina

Jäklar vad skönt med massage. Det är nog nåt man borde unna sig, även om man inte känner av några problem.

2010-05-25 @ 21:51:05
URL: http://motionsinspiration.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh vad skönt, jag är inte alls avundsjuk.. ;)



Gött att ha med sig dig på måndag!

Jävlar i min låda blir det skärpning.. =P



Jag vill gärna länka till dig i min blogg om det är ok, men gör det först när jag fått klartecken från dig.

2010-05-25 @ 22:03:18
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuuuu va gött:)

besöket åkte hem nu, ligger och ajjfåånar igen nu:)

hoppas det är ok att du får receptet imorrn istället?

Kram

2010-05-26 @ 00:08:57
Postat av: Anonym

Den sista kommentaren var från mig; iiiiinaaaa:)

2010-05-26 @ 00:10:09
Postat av: Ina

Haha =)

En springform (som jag alltid använder) räcker till 6 bitar, oftast vill man ha mer, så jag skriver bara bitar, inte personer :D

Jag serverar den alltid som den är, men har hört att vaniljsglass skall vara jäkligt gött till det. Har inte vågat testa än =)

2010-05-26 @ 20:32:31
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Testa att göra en paj redan imorrn =)

2010-05-26 @ 20:33:01
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0