Vila, vila och åter vila!

Det är det jag gör just nu. Vilar och vilar. Och knaprar Esberitox. Ingen träning alls, inte ens promenader. Men vet ni vad? Det verkar hjälpa! Har inte ont i halsen längre, har inte använt nässpray igår och idag och har ingen feberkänsla. Men blir dock lätt andfådd när jag går lite raskare i korridorerna här på jobbet. Men jag tror ändå att jag ska klara av Göteborgsvarvet på lördag :o)

Vad är det värsta som kan hända (om jag mår bra alltså)? Jag får väl bryta om jag börjar må dåligt eller liknande. Värre än så är det ju faktiskt inte. Men jag tror inte det kommer hända, jag är taggad och bara jag mår såhär bra fortsatt så är det nog inga problem! Ber till vädergudarna att det inte blir för varmt och inte för soligt :o)

Men eftersom jag är en långsamlöpare (joggare enligt många) så går det nog bra ändå. Jag tror inte på en bättre tid än förra året, har varit riktigt usel på att springa hela våren, det har inte blivit många pass. Jag har inte sprungit många pass sedan Göteborgsvarvet förra året känns det som. Så ja - jag är nöjd bara jag tar mig igenom loppet och kommer i mål i ändå rimlig tid :o) Jag ser i alla fall fram emot det - det ska bli skitkul rent ut sagt!

Dags att återgå till arbetet efter lunchrasten, precis satt i mig en god pyttipanna med stekt ägg. Mums!


Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0