Träningssammanfattning vecka 11

Ytterligare en vecka som man kan lägga till handlingarna, och jag är faktiskt riktigt nöjd med min vecka :o) Inte bara med träningen, utan även med att jag kom i säng i tid på kvällarna, kom upp i tid på morgnarna så jag hann sitta vid datorn en stund och äta frukost hemma, utan stress!

Måndag: Rygg + biceps
Tisdag:
30 min rask promenad, löppass som blev totalt misslyckat
Onsdag:
Ben + vader
Torsdag:
vila
Fredag:
Bröst + axlar + tricpes, 60 min rask promenad
Lördag:
90 min rask promenad
Söndag:
Löpning 27 min, 50 min rask promenad

Totalt:
200 min styrketräning, 230 min promenad och 27 min löpning.

Nästa vecka
kommer bli träning måndag-torsdag, sedan vila fredag-söndag, förutom raska promenader.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra jobbat!

Jag kommer också att träna måndag-torsdag denna veckan och sen får vi se hur det blir i helgen. Ska hälsa på föräldrarna och vet inte hur det blir med träning då...kanske måste testa deras nya motionscykel lite bara ;P

2010-03-21 @ 22:23:22
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Elin

Tack detsamma! Ha en bra vecka! /Elin

2010-03-21 @ 22:55:21
URL: http://ellaskostochfriskvard.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0