Är så peppad nu!

Aaaaaah jag är så peppad att komma i form nu alltså! Har suttit i över en timme nu och bara surfat runt på olika fitnessbloggar och träningsbloggar och bara sugit i mig av all inspiration och peppning överalt. Det känns i hela kroppen - jag vill I FORM! NU! Ja, vet att det tar tid, men jag har i alla fall kommit igång!

Nu ska jag gå en liten promenad trots min sjuka TRÄNINGSVÄRK! När jag reser mig från sittande/liggande så viker sig benen, men jag går som en padda lite och på tå, sen släpper det och jag kan gå normalt =) Alltså mina vader... ajajajaj! Obeskrivlig smärta. Men träningsvärk är bara smärta som lämnar min kropp!

Har ni förresten sett TRÄNINGENS TIO BUDORD?

1. Du ska inga andra intressen hava jämte träningen
2. En dag utan träning är en dag utan mening
3. När du vilar, tränar dina konkurrenter
4. Den som tycker träning är roligt, tränar för lite
5. Träning är ett tillfälle att tävla
6. Så länge du är seg kan du inte bli övertränad
7. Det som inte dödar, det härdar
8. Smärta är en upphöjd form av njutning
9. Många är kallade, få är utvalda
10. Det finns många sätt att bli dålig på, men bara ett sätt att bli bra : TRÄNING

SÅ SANT!

Nu blir det en kort promenad för att väcka de värkande musklerna i kroppen innan älsklingen vaknar, ligger och susar så gott i min säng ;o)

Sen väntar en gigantisk disk efter gårdagens mysiga middag med Maria och Anders. Tack för igår! Love u!

Trevlig lördag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! :D

2009-08-29 @ 23:12:01
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Linda

Aj aj aj träningsvärk e hemskt ibland men ack så härligt ;o)

2009-08-30 @ 11:49:36
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0