Heeeelg!

Jäklar va skönt med helg! Veckorna går fort, men ändå känns det som att helgen kommer alltför sällan. Kan nån få ihop det resonemanget? Hmm.

Skulle ju berätta om mitt klantiga tilltag i onsdags haha. Roger fyllde ju år i torsdags, så jag tänkte att jag skulle skicka ett gulligt kort. Köpte ett gulligt kort och satte i några små foton som jag skrev ut. Riktigt nöjd med resultatet gick jag till postlådan och la på det. Vad kommer jag då på efter 2 sek? Frimärke kanske hade varit bra att ha på? Jojomen, klart frimärket låg kvar på mitt skrivbord. Åååh så besviken jag blev! Men skyndade mig ut igen för att vänta på posten som tömmer kl 17. Var ett mörkrött kuvert så borde vara lätt hitta och sätta på frimärket. Men posten var sen såklart och jag hade bråttom till Sats då jag hade träningstid att passa. Suck.

Men guess what? Det kom fram ändå! Dagen efter till och med! Trodde det iaf skulle ta någon/några dagar extra, alternativt att han skulle få hämta ut det. Det hade varit rätt kul iofs, om han hade fått avi att hämta ut ett "sketet" kort. Hahaha.




Har precis ätit min morgongröt och funderar på vad jag ska köra idag - intervaller på löpbandet eller bara ut och springa en runda? Svårt val... vet inte vad jag känner för mest. Men intervaller hade ju varit rätt skönt kanske - känna sig helt slut, svetten rinner och det brinner i ansiktet. Ja - det får nog bli det. Är förhoppningsvis inte såååå mkt folk på gymmet som i veckorna. Eller så är det det.

Jaja, intervaller får det bli!

Pappsen fyller år idag, så i eftermiddag blir det födelsedagstårta och presenter. Mammas goda jordgubbstårta, mmmmmm! Gillar inte tårtor och bakverk så mkt, men mammas jordgubbstårta är underbar.

I kväll blir det party party hos Janne som fyllde år i veckan. KUL!

Trevlig lördag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket fint kort...Kan tro han blev glad ;o)

2009-08-23 @ 15:00:00
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0