Hmm, I did it...

Igår fick jag nåt ryck, helt plötsligt blev jag bara sååå sugen på att springa Prinsen Minne i alla fall. Vart kom det ifrån liksom?! Hade planerat att vi skulle vara i Malmö i helgen, är ju Malmöfestivalen och så. Men helt ärligt - den blir bara sämre och sämre. Fanns inte mkt att hämta i helgen där inte! Men iaf så blev jag bara så sugen att springa ett lopp igen. Hur det nu ska gå?!

Prinsens Minne 2007 Prinsens Minne 2007

Jag har sprungit sammanlagt 3 ggr sedan Göteborgsvarvet i maj månad. Och som längst runt 5 km. Och nu anmälde jag mig till milloppet. Tänkte att en halvmara blir nog väl marigt - höhöhö. Men ändå - 10 km och jag har knappt sprungit nåt alls på sista tiden. Vad ger jag mig in på?! Dessutom väger jag kanske 4-5 kg mer nu än jag gjorde när jag sprang samma lopp 2007. Det gör säkert rätt stor skillnad bara det...

Eftersom jag alltid springer sakta, jag kommer aldrig bli en snabb löpare det är då säkert, så kommer det nu gå riktigt sakta! Men det ska bli kul i alla fall känner jag =) Verkar bli perfekt väder också, inte så varmt, mulet och ev regn. Perfekt!

Annars händer inte så mkt. Har rätt mkt att göra på jobbet och är sjukt trött på kvällarna, därför jag inte har bloggat så mkt som jag hade tänkt när jag startade bloggen. Men ska bli bättre på det, jag lovar!

Jättekul när jag får kommentarer, tack =) Kul se att det är några som läser här i alla fall! Och för er ska jag uppdatera lite oftare.

Ha de gott vänner!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan väll inte va klok ;o) Men jag önskar dig Lycka till!! ;-) Hoppas allt e bra med dig å ja er...Å familjen...Kram

2009-08-14 @ 10:56:13
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0