Skön onsdag!

Åh idag vaknade jag med sådär lagom träningsvärk i armarna och ryggen. Jäklar va gött! Var mest lite sådär molande träningsvärk men allt eftersom dagen har gått så har det blivit värre och värre haha. Nu har jag måttligt ont. Och imorn är det dags för nästa pass. Ben + mage som tur är - så får armarna vila. Hade inte pallat nåt mer på överkroppen imorn tror jag såsom bröst eller biceps.

Men får ju alltid träningsvärk när man ändrar om i träningen lite - och det är en värk som jag verkligen gillar! :o)

Tränade kl 20 igår kväll och var lite rädd att jag skulle ha svårt att somna på kvällen. Om jag har kört step eller sprungit lite senare på kvällen förut så har jag haft lite svårt att komma till ro på kvällen, likaså om jag varit och dansat. Tar lite tid att landa sedan efteråt då.

Men igår var jag hemma vid 21.20 cirka. Efter dusch och proteinshake la jag mig på spikmattan - och sedan somnade jag direkt! Och som jag sovit inatt! Som en prinsessa. Helt underbart! Vaknade utsövd imorse utan att ha vaknat x antal ggr på natten som jag annars brukar.

Kanske styrketräning på kvällen innan läggdags är min melodi? Haha.

Imorn är det iaf dags igen för ett kvällspass med PT:n kl 20. Kul!

Idag har jag annars varit hos en kompis i Göstorp! Det vet väl alla var det ligger *hihi*. Lånat en hjälm och MC-kläder... Ojojoj. Ska jag våga åka med i helgen? Jo, jag tror det. Jag vill så gärna. Men jag är så nervös samtidigt. Har aldrig tidigare åkt MC! Gaaaah. Men litar på min älskling så det blir nog bra. Är det någon jag ska åka med så är det ju med honom :o) Kläderna var dock lite för stora och satt lite sådär... men funkar nog ändå. Ska INTE åka på motorvägen iaf, det har jag sagt. Nån måtta får det faktiskt vara. Ett steg i taget.

Go' kväll!



Onsdag 26/8

Frukost: en grov fralla med en mosad avokado på + citronpeppar, en kopp grönt mintte med ingefärahonung i
Mellis 1: ett päron
Lunch: korvstroganoff med fullkornsris
Mellis 2: en apelsin
Middag: två kokta ägg och rostat bröd med ost och hemmagjord jordgubbsmarmelad

Träning: vila

Kommentarer
Postat av: Linda

Att åka mc är härligt...Pigge har en kawasaki klv 1000...Har åkt så länge jag känt honom...Så länge han kör med huvudet och du följer honom är det ingen större fara...Trevlig åktur..Kanske vi kan åka ihopa nån gång? ;o)

2009-08-27 @ 08:09:55
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0