Slapp, skön helg =)

Ja, det blev en slapp och skön helg. En jättemysig sådan, som alltid när min älskling är här =)

Grillfest igår, riktigt lyckad! Hade jättetrevligt! Tog det lugnt med drickat, ett glas vin och lite likör blev det. Lagom = pigg idag! Yeah, skönt.

Blev över två timmars rask promenad idag sammanlagt, skönt! Har börjat min resa mot "formen" nu. Här ska brännas fett och byggas muskler!

Ikväll gjorde jag några goda och nyttiga, proteinrika mackor! Gjorde en röra av tonfisk (i vatten), kesella och lite sweet chilisås. Riktigt gott. Rostade två grova brödskivor, på  med röran och skivad tomat. Lyckat!

Nu laddar jag inför en ny vecka med kvalitetsträning och god, nyttig mat. Är på G!

Puss & kram

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0