Tävling hos Tyra!

Ah, som flera redan vet så läser jag Tyra Sjöstedts blogg regelbundet. Det är en grymt inspirerande och rolig blogg, hon är sjukt snygg och skriver om allt mellan himmel och jord!

I alla fall, hon har nu en tävling där man kan vinna 1000 kr på Vero Moda! Aaaaaaah hade varit perfekt! Var inne i fredags och ojoj så mkt snygg. Såg bl a en skitfin tröja  och ett par snygga jeans som jag sååååå gärna vill ha, men måste hålla i mina pengar. Attans! Då kom denna tävling riktigt lägligt :)

Så, ni kan väl hålla tummarna för mig att jag vinner! Vinner sällan nåt, men nån gång ska man väl lyckas! ;o)

Kommentarer
Postat av: Ulv

Jag håller tummarna för dig, hoppas du vinner. :)

2009-08-31 @ 20:11:07
Postat av: Ina

Vad var det för roliga tabletter?=)



Hur gick passet ?=)

2009-08-31 @ 23:02:29
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Hejje!!

Jisses, tar mig sakta men säkert fram genom alla bloggar och kommentarer. Har lärt mig att jag skall svara med en gång istälelt för att låta det ligga i en dag =)

HAHA! Jösses, tur att du väckte mig, var 120% på att jag tryckte in länken till tävligen.

Fixade till det nu :)

TACK!



2009-09-02 @ 21:28:50
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

HAHAHAHAAHAH!! Åfyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! Tänkte testa 35 igår med, men våga inte eftersom det bara var mitt 2:a "riktiga" benpass efter semestern. Men jag skall ge mig på det nästa vecka. Vill också känna den känslan du kände "Det värsta jag gjort".

fniss :)

2009-09-02 @ 21:57:25
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0