Trööööött!

Gah, jag är så himla trött hela tiden! Blir galen. Jag behöver nog mer semester! Tur det "bara" är 3 månader till jag ska en vecka till Egypten, kommer bli så välbehövt. Dock hoppas jag att jag blir lite piggare liiiite tidigare än så :S

Men nu när jag har kommit igång med träningen igen efter semestern, sista fyra veckorna cirka, så borde jag snart bli piggare. Jag vet att jag mår så mkt bättre när jag tränar mkt och äter nyttigt och regelbundet utan massa crap. Så - jag får hålla ut.

Idag hände dock nåt skumt. Körde 55 min step - skoj och lagom svårt by the way - och när vi kört en stund började jag svettas som vanligt. Jag brukar svettas jättemkt när jag tränar - hört att vältänade svettas mkt?! ;o) Hihi - nej jag skojar bara, är inte i så bra form för tillfället. Men samtidigt som jag svettades så var jag alldeles iskall! I ansiktet, i nacken, på armarna. Helskumt. Har ätit bra och druckit bra under dagen idag och igår också, så borde inte vara det. Kanske förkylning på gång, får vara lite uppmärksam och försöka kurera mig =) Pojkvännen sa vänligt att jag kanske kommit i klimakteriet. TACK för den du! Hahaha. Stod visst på aftonbladet om nån som gjort det vid min ålder. Men njaaaeee, tror inte det va!

Ska börja kurera mig direkt - ska ta en varm dusch och sen glida ner i sängen med nåt bra att läsa, tidning eller bok, får se vilket.

Orkar i knappt inte ens kommentera matchen igår *suck* Fotboll eller vattenpolo? Jag vet inte vad det var dom försökte göra i andra halvlek. Men men. Nu blickar vi framåt! Sett till första halvlek är det ett steg närmre höstens toppform. Spännade!

Natti natti

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

Vad söt du var förresten i mitt inlägg om besöks-rekordet =)



Egypten.. Vet du hur klimatet är där under typ januari-februari månad?

Vart i Egypten skall ni bo?

2009-08-21 @ 08:56:54
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0