Upp och ner, ner och upp... torsdag!

Idag har verkligen humöret gått upp och ner, ner och upp! Började med värsta mensvärken när jag kom till jobbet, suck. Sån där så man blir helt matt i benen. Men det gick över efter ett tag. Seg och trött har jag varit trots jag sovit bra, dock piggare när jag fått frukost i mig. Sen efter lunch, ja då kom migränen smygande. Allt skyller jag på  "den där veckan". Gaaaah! Jag hatar det! Men tog iaf bra värktablett så det försvann det med. Lyckades utstå dagen rätt bra ändå :o) Cyklade inom Hemköp efter jobbet, hem och fixa mat och sen hann jag minsann sova en stund innan det var dags för träning! Bra bra.

Andra passet med PT-Sandra och det var så sköööööööönt! Har grym träningsvärk ff i ryggen och triceps, men idag var det ju dags för ben och mage. Och ja jäklar va benen har fått jobba! Är iaf mkt starkare i benen så kunde lassa på betydligt mer vikt. Rent generellt är man ju starkare och orkar mer i benen, men jag är ändå starkare där än i övriga kroppen. Men man märker verkligen skillnad på att träna själv och träna med PT. Dels hade jag inte lassat på lika mkt vikt, dels hade jag inte gjort de sista repetitionerna. Jag trodde formligen jag skulle DÖ när vi körde framsida lår. Det brändes som in i .....! Där hade jag gett upp tidigare, men inte nu, nej. Sandra fick mig att köra liiiiite till. Och jag gör ju som hon säger ;o)


Redo för passet :)

Nu är det dags för sängen här. Måste bara slå ett slag för mitt proteinpulver, det är såååå GOTT! Helt otroligt! Whey-80 från Star Nutrition i smaken mintchoklad. Blandat med minimjölk smakar det helt underbart! Goooodie!

Natti natti!



Torsdag 27/8


Frukost: havregrynsgröt med jordgubbar i + minimjölk, ett knäcke med ett ägg och lite kaviar
Mellis 1: -
Lunch: köttfärssås + vitkål och rödkål
Mellis 2: lättfil + keso med bärblandning
Middag: tortillalasagne (med grillad kyckling)
Mellis 3: proteinshake + en banan

Träning: cirka 60 min styrketräning ben + mage med PT, inkl 5 min uppvärmning på crosstrainer



Kommentarer
Postat av: Linda

Var köper du det goda proteinpulvret? Å hur ofta tar du det? Kram

2009-08-28 @ 20:01:56
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Ina

Vad härligt =)

Tycker du ser ut att vara i fin form nu!=)

2009-08-29 @ 23:06:17
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0