Varit oförskämt pigg idag!

Hej hallå!

Blev ett roligt intervallpass på löpbandet igår vid lunchtid, härligt. Sedan väntade goooood jordgubbstårta vid havet. Vilken fantastisk stad man bor i alltså! Helt underbart. Fikade ute vid  Grötvik, och sedan blev det en promenad utåt. Just när vi gick förbi Gessles hus kom han ut - Gessle himself :o)



Tog det rätt lugnt igår kväll på festen, men det var jättekul hos Janne som vanligt! Tack! Var väl hemma och i säng vid 02, alldeles lagom och det blev som sagt alldeles lagom med dricka också :o)

Så pass att jag var uppe och ute kl 10.30 för en härlig 90 min promenad. Det har sedan blivit två promenader till, samt lite handlande på Maxi. Så jag är riktigt nöjd med dagen! 31000 steg - verkligen rekord för min del! Över 3 timmars promenerande har det blivit, troligen närmare 4 timmar än 3. Men vad kan man göra när vädret är underbart?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

31 000 !! Galenpanna! :-) Men härligt väder idag. Jag har varit ute o fikat på Särdals kvarn, något som jag rekommenderar! Jättemysigt!

2009-08-23 @ 22:20:15
Postat av: Anonym

Ja, det var din vän Angelica J som skrev inlägget ovan ;-)

2009-08-23 @ 22:21:28
Postat av: Sofia

Herregud va hurtigt av dig! Jag har kommit upp i 29 000 steg som mest och jag kände det som jag inte gjorde något annat än bara gick hela dagen :-) Du är duktig du!

2009-08-24 @ 07:40:26
Postat av: Linda

wow säger jag bara...Inte undra på att du e så snygg på bilderna ;O)

2009-08-24 @ 13:29:03
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Ina

Hur går det med träning och kost idag då?=)

2009-08-24 @ 16:15:04
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Jennie

Hehe hej! Tack för kommentaren. Inas blogg är bra ;P

Nu ska jag kika runt lite i din. Har du inte bloglovin så man kan följa dig lite lättare? ;P



2009-08-25 @ 22:43:43
URL: http://metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0