Vilken härlig dag!

Idag har varit en kanondag måste jag säga! Det var okej på jobbet. Fick inbjudan att följa med till The Studio i Göteborg på söndag, där man blir sminkad och fixad i håret och så fotograferas man av proffs. Verkar grymt kul!

Var inte sugen på mitt planerade bodypumppass men tog mig till Sats ändå - och det blev det absolut bästa passet på länge! Fick dessutom inbokat en konsultation med min blivande PT imorn kväll =) Spännande!

Och imorn ska jag dessutom på ansiktsbehandling inkl massage 60 min. Yeah!

Verkar bli en kanondag imorn också!

Åt kycklingburgare med sallad och vitlöksdressing (egengjord) till middag idag, grymt gott.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Thao

Det dar ser ju riktigt smarrrrigt ut. Yummy!

2009-08-14 @ 00:13:42

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0