Myssöndag

Åh har haft en jättemysig söndag!! :) Har varit med delar av släkten och släkt-i-släkten och ätit julbord på Ästad och det var bara hur gott och mysigt som helst! Kom dit vid 13 och åkte därifrån cirka 3 timmar senare otroligt mätta och belåtna. Men nu räcker det med julmat fram till julafton tycker jag. Två julbord veckan som gått, det är inte illa :)


Även hästarna i stallet hade julat till sig :) Kusinbarnet Olivia jämte. Lika söta båda två!

Tycker dock jag har skött maten bra sedan i torsdags, men börjar räkna de nya propointsen på riktigt imorgon. Ska bli spännande! Har precis planerat in måndagens och tisdagens mat och träning - och än ser det lovande ut! Har dessutom redan lagat maten jag ska äta både lunch och middag, måndag och tisdag, samt lunch onsdag! Woho! Det tycker jag var bra jobbat faktiskt! Roger gjorde det mesta av maten typ, medan jag diskade och donade runtomkring, räknade propoints för glatta livet samt vägde och mätte min mat.

Så nu har vi båda mat för flera dagar framåt, så himla skönt börja veckan så! Roger stannar dessutom till imorgon bitti, I like! :)

Nu blir det lite mer söndagsmys innan det är dags stänga ögonen för den här veckan och slå upp dom imorgon med en hel ny vecka framför sig.

Det kommer bli en bra vecka!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: ina

Åh vad mysigt ni har haft det =)

Suck..tycker det är tråkigt att vi inte sågs på FF!!!!! HUR kunde vi gå om varann? HUR?? :(

Vi får styra upp detta till nästa års festival =D



Har Roger åkt hem nu?..era mysisar=)

2009-12-07 @ 21:27:54
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0