Stackars, stackars mig.

Bläää va det är trist vara såhär förkyld och ha ont i halsen :/ Är så sjukt trött dessutom. Blir sängen ganska omgående så man orkar jobba de 5 timmarna imorn. Sen får jag se vad som händer. Antingen åker jag till Malmö eller så stannar jag hemma i min säng/soffa hela helgen för att bli frisk. Åh det är så svårt. Förnuftet säger en sak, känslan en annan.

Hade förresten bara gått ner 0,4 den här veckan. Men - det var ett minus i alla fall så jag får väl försöka vara nöjd.

Snörvel snörvel. Natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh stackars Jenny..Fy vad tråkigt. Hoppas du blir bra snart. Krya på dig. Kram

2009-12-11 @ 11:16:51
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0