Freeeedag igen!

Underbara, härliga fredag imorn igen! :D Blir jobb på förmiddagen, ska köpa lite gott bröd på bageriet på väg till jobbet så vi kan lyxa till det med lite god fredagsfrukost, det är vi faktiskt värda! Slutar 12.30 som vanligt och sen blir det till att luncha med mamma på stan - mysigt! Det var jättelängesen vi åt lunch ihop på stan.

På em blir det dubbelpass på Sats! Först blir det gymmet, tror det blir bröst/biceps/axlar, sen 30 min spinning och sist men inte minst 30 min core.

Sen tar jag helg! Hemmagjord pizza med älsklingen på kvällen blir det nog, gottigott!

Bäst jag går och lägger mig nu, är övertrött och muppar runt i webcameran framför R hahahahaha.



Puss & kram!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0