God morgon!

Guuuud vad det blåste igår kväll och inatt! Hade svårt somna igår pga det, jag som aldrig brukar ha svårt att somna *gääääääsp*

Blev ingen träning igår, jag var iväg på viktis istället och sen blev det lite tv. Dagen den gick ändå! Tänkte börja skriva vad jag ätit och tränat dag för dag här i bloggen, så kan man gå tillbaka och titta och kanske inspirerar det någon :)



Torsdag 8/10

Frukost
: gröt, banan och mjölk
Mellis: clementiner
Lunch: sallad med pasta, kyckling, avokado mm (se bild nedan!)
Mellis: knäckebröd med minikeso och salami (Må Gott såklart hihi)
Middag: blodpudding, lingon och lite vitkål.

Vägning på vv: vågen var helt sjuk så jag vet inte riktigt, men enl den vägde jag iaf 58 kg blankt. Men det stämmer inte, det vet jag. Får se nästa vecka, då kommer jag få ett plus om hon har fixat vågen. Om jag inte är riktigt duktig vill säga ;o)

Träning: vila! Cyklade till och från jobbet såklart och till och från viktis, men det räknas inte :)



Gårdagens lunch och tillika middag i förrgår - ursäkta dålig kvalitet

Hepp! Dags att ta itu med denna härliga fredag! Idag blir det gymmet efter jobbet och sedan åker jag ner till Malmö :o)

Puss

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0