Helg igen, det är helt galet!

Guuuud vad tiden går fort! Det är liksom bara måndag, fredag och helg känns det som. Galet. 3 veckor kvar till  Egypten! :o)

Igår blev det ett dubbelpass på gymmet, eller jag slog ihop två pass rättare sagt för att få ihop alla tre styrkepassen i veckan. Så det blev bröst, biceps, axlar, ben och mage igår - fick till det på 90 minuter. Härligt med lite tempo även i styrkan, ingen onödig vila här inte! Kändes bra också, ökade på några övningar :) Yes.

Dom hade fått in nya handskar i shopen från Nike också + att de har 25 % på alla Nike-grejer i shopen oktober ut. Självklart får man då passa på! Blev ett par rätt tunna, svarta för 108 kr. Sånt gillar jag!


Där kom min fina sovrumstapet med också :) Gud, armen ser gigantisk ut men det är den inte.

Idag blev det BodyCombat igen - åh vad det är roligt!! Blir så peppad av Tina som är instruktör på torsdagarna, helt fantastiskt pass. Jobbigt och tiden går sååå fort!

Åh imorn åker jag och Maria upp till Göteborg! Vi ska tillsammans med Karin gå på Lars Winnerbäck i Lisebergshallen. Åh vad jag längtar!! Både efter Lasse och efter Karin!! Vi sover hos Karin till lördagen, myspys! Få träffa hennes lillkisse också. Men han kanske inte är så liten längre... och längesen jag träffade Leijah också! MYS på hög nivå blir det i helgen!

Ni får ha en trevlig helg!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Penny

jag hade också behövt nya.. mina från BB är så jädras slitna och fula.. snuskiga.. Dina vart snygga och verkar sköna med (=

2009-11-09 @ 23:04:29
URL: http://rianz.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0